Klachten procedure

Klachten willen we voorkómen. Dus als u klachten heeft, dan horen wij dit graag.
Daar kunnen wij van leren en zo kunnen we u de volgende keer nog beter van dienst zijn.
Indien u een vraag hebt of als er iets mis is gegaan met de levering, kunt u een mailtje sturen naar info@derma-care.eu.
Heeft een klacht, volg dan de stappen van klachtenprocedure.

Klachtenprocedure:

Klachten over de levering, het product of andere aspecten van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat u de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Derma Care.
U kunt de klacht indienen per email naar info@derma-care.eu. In het onderwerp van de email dient u het woord klacht te vermelden alsmede uw ordernummer.
Bij Derma Care ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen (gerekend vanaf de datum van ontvangst) beantwoord.
Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Derma Care binnen de termijn van 14 dagen een bericht van ontvangst gestuurd en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Derma Care
T.a.v. Klachten Service
Postbus 89
1740 AB Schagen
Email : administratie@derma-care.eu

U kunt klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)