Leveringsprocedure

Bezorging GLS

Wanneer op een werkdag vóór 16:00 uur wordt besteld, wordt normaal gesproken de volgende dag geleverd. Er wordt op alle dagen bezorgd (ook op zaterdag ), behalve op zon- en feestdagen (en op maandag)
Bepaalde zendingen met aanvullende diensten worden niet op zaterdag bezorgt.
Zodra uw bestelling word verzonden krijgt u een email bericht. Hier in vind u uw GLS Track & Trace nummer van uw pakketje. U kunt uw pakket direct na ontvangst van ons bericht volgen.

Wij verzenden gratis vanaf een bestelbedrag van € 39,-. Onder dit bestelbedrag bedragen de verzendkosten € 5,50.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben? Als een zending tijdens de bestelling niet kan worden uitgereikt, dan wordt er digitaal (email of via de app van GLS), een kennisgeving gestuurd. Meestal wordt er de volgende dag nog een bezorgpoging gedaan.
Uw bestelling wordt als het wederom niet kan worden afgeleverd, doorgestuurd naar een GLS servicepunt en wordt daar maximaal 7 dagen bewaard.
GLS vraagt bij uitreiking van de zending aan de ontvanger om een handtekening. Ook vermeldt de ontvanger zijn naam in blokletters.
Zo weet u dat we met zorg aan uw verzending werken. Een veilig gevoel.
Mocht een bestelling niet worden afgehaald dan komt het weer naar ons retour en gelden de normale retourkosten van €5,50

Wat moet ik doen als de bestelling niet of niet volledig is aangekomen?

In uitzonderlijke gevallen doet GLS in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice via info@derma-careshop.nl

Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw ordernummer te vermelden in uw e-mail
Mocht het zo zijn dat het pakketje (door welke omstandigheden dan ook) niet afgeleverd is door GLS  zullen wij in samenwerking met GLS een  onderzoek laten doen om zo snel mogelijk uw bestelling te traceren.
Dit onderzoek zal volgens de richtlijnen en voorwaarden GLS worden gedaan.
Al onze pakketten zijn traceerbaar via GLS Track & Trace

Als het ons niet lukt om de bestelling rond de 2 werkdagen te verzenden ontvangt u van ons per email of telefonisch een vertragingsmelding.